lördag 27 juli 2013

Mejl från Eva. Drabbad av smärta, svaghet, krypningar mm efter Pandemrix.

Hej Marie,
 
Jag sökte på nätet och hittade din fina blogg om livet efter sprutan.
 
Jag är 43 år och upplever liknande symptom, det började redan 10 timmar 
efter vaccinationen.
Smärta och svaghet i benen, yr, svårt att tala och förstå, krypningar, 
hög puls, ingen uthållighet m.m...
Har sakta, sakta blivit bättre men har en fortfarande många symtom kvar.
Läkarna vill inte höra att det har ett samband med vaccineringen.
Jag VET att det har det eftersom jag kände hur kraften fullständigt 
kramades ur benen timmarna och dagarna efter sprutan.
 
Jag upplever att det skulle vara mycket värdefullt att få utbyta erfarenheter 
med andra som råkat ut för liknande.
 
Jag vill gärna gå med i er grupp på fb.
 
Med vänliga hälsningar
Ewa Björk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar