torsdag 28 november 2013

Ursäkt och hjälp nu

TILL ALLA ANSVARIGA FÖR VACCINATON PANDEMRIX 2009!

Jag måste bara skriva lite mer (fast jag egentligen inte orkar). Det är en sak som jag inte fattar. Varför får barnen ingen ursäkt? Tycker alla att detta är helt normalt? Att efter en vaccination som hela landet tvingas till. Tog man inte sprutan riskerade man att smitta alla andra, barnen skulle dö och det fanns endast få platser med experthjälp ett tillgå om man blev sjuk och behövde hjälp. Risken var stor att alla blev sjuka och att tex. sjukhus skulle stänga.

Efter vaccinationen blev nu många sjuka. En livslång obotlig sjukdom som det idag inte finns några mediciner mot. Jag tänker på alla barn som mister sin ungdom/utbildning, drömmar. Jag tänker på alla vuxna som inte har sitt vanliga liv kvar.

Jag tänker på alla som känner en stor ångest över att ha gett sina barn denna spruta. Denna ångest kommer aldrig att försvinna. Hela tiden mal " varför" i mitt huvud. Jag vill dra tillbaka tiden till 19/11-2009 kl 08,00. Att jag då hade sagt NEJ. Kl 11,00 var det försent.

Varför kan inte alla få en ursäkt och HJÄLP NU. Inte behöva kämpa. Vi har stridit i 4 år nu.
Först för att få någon att förstå att barnet var sjuk (1,5 år), sedan 2,5 år för att få hjälp och ersättning.

Jag och många andra kommer aldrig att ta en spruta mer. Vilka konsekvenser ger inte detta i samhället?
 /Helena

3 kommentarer:

  1. Tack för en viktig blogg. Jag skriver detta för jag tänker att det kanske kan hjälpa någon.

    Vaccin är ett gissel som drabbar massvis av människor. Jag blev hårt drabbad av en dubbel vaccination i skolan år 1990. Jag fick dubbla doser för skolsyster hade glömt bocka av mig första gången. Jag fick massvis med finnar i ansiktet och infektion i solar plexus och scrotum. Jag blev trött och håglös.

    Det som hjälpte mig var att jag började bada (i badkaret) med en tvål som heter Miracle 2 soap som jag köpte från USA. Detta var 2008, när jag alltså levt med en ”handikappad” kropp i 18 år.

    Tvålen är alkalisk och öppnar porer och drar ut farliga substanser som lagrats i underhudsfettet. Underhudsfettet är den depå där kroppen lagrar farliga substanser som den inte vill ha i blodomloppet till exempel skit från vaccininjektioner.

    Jag fick ut mycket ”skit” från huden i form av röda och mörka märken. De försvann efter hand men nya kom upp hela tiden. Jag fick bada flera år för att bli av med allting.

    Mina bad bestod av 30-50 milliliter Miracle 2 soap och två matskedar magnesiumsulfat (Epsomsalt) i ett halvfullt badkar. Jag kan verkligen rekommendera tvålen som avgiftare. Den är väldigt skonsam för huden samtidigt som den är effektiv. Tyvärr måste den köpas från USA, vilket kan vara lite knepigt.

    Jag höll länge tyst om mina egna dåliga erfarenheter av vaccin eftersom det är ett jobbigt ämne och sjukvården förstår inte hur skadligt det är. Men om vi ska ha ett samhälle med friska människor måste vaccinationer upphöra. De överbelastar och förstör immunförsvaret. Dock går det att komma tillbaka så kämpa på alla ni som är drabbade.

    Jag har nämnt Miracle 2 soap och jag vet att vissa använder homeopati. Om man håller sinnet öppet och är tålmodig så kan man få hjälp. Sjukvården kanske inte vet så mycket, men internet har mycket information. För personer som blivit förgiftade av tex vaccinationer kan kelering vara ett alternativ. Det är ett sätt att rensa ut tungmetaller. Det finns partiklar man äter och det finns intravenös kelering. Men detta är ett helt område i sig självt. Både vaccinationsskadade och rökskadade brandmän har fått hjälp på detta sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym3 mars 2015 07:06
      Tack för du tagit dig tiden att skriva och för att du delar med dig av tips och erfarenheter.

      Radera
  2. Att ha ett någorlunda högt ph-värde i kroppen är viktigt för att hålla sig frisk och minska infektioner. De flesta av oss har för sura kroppar bland annat pga vaccin. Men också raffinerad mat, socker, alkohol etc. håller oss i ett försurat tillstånd. Låg ph-nivå medför att cellerna inte får tillräckligt med syre.

    Jag lämnade kommentaren ovan och har nu hittat ytterligare en produkt som kan höja kroppens ph-värde. Jag har inte testat den själv, men känner andra som gjort det. Det handlar om björkaska. Finns att köpa på många ställen, tex här:

    http://www.bodystore.com/bjorkaska-extrakt-1000-ml

    Jag tror att höja kroppens ph-värde är en viktig nyckel till god hälsa och fungerande immunförsvar.

    SvaraRadera